Informacje prasowe
Pobierz
Partnernet
Uniwersalny rozrzutnik niskopodłogowy, podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 12-14 t, od 120 KM
Podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 8-12 t, od 100 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 8-12 t od 100 KM
Podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 12-13 t, od 110 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 14-15 t od 110 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 18-19 t od 120 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 20-22 t od 140 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 20-22 t, urządzenie ważące, od 140 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 23-24 t od 160 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 23-24 t, urządzenie ważące, od 160 KM
Podwozie tridemowe, dopuszczalna masa całkowita 33-34 t, od 200 KM
Niskopodłogowy rozrzutnik obornika, podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 12 - 14 ton, hybrydowy adapter rozrzucający 2-Spread, od 100 KM
Podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 8 t, od 70 KM
Podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 8-12 t, od 90 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 8-12 t od 90 KM
Podwozie jednoosiowe, dopuszczalna masa całkowita 12-13 t, od 100 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 14-15 t od 100 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 18-19 t od 110 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 20-22 t, hybrydowy adapter rozrzucający 2-Spread, od 140 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 20-22 t, urządzenie ważące, hybrydowy adapter rozrzucający 2-Spread, od 140 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 23-24 t, hybrydowy adapter rozrzucający 2-Spread, od 160 KM
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 23-24 t, urządzenie ważące, hybrydowy adapter rozrzucający 2-Spread, od 160 KM
Podwozie tridemowe, dopuszczalna masa całkowita 33-34 t, hybrydowy adapter rozrzucający 2-Spread, od 200 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 28,4 m³, system 2-rotorowy, bez walców dozujących, od 80 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 30 m³, system 2-rotorowy, bez walców dozujących, od 80 KM
Podwozie tandemowe, 26,8 m³ pojemność ładunkowa wg DIN, system 2-rotorowy, 2 walce dozujące, od 80 KM
Podwozie tandemowe, 28,4 m³ pojemność ładunkowa wg DIN, system 2-rotorowy, 2 walce dozujące, od 80 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN od 30,3 do 31,5 m³
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN od 33,7 do 35,0 m³
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN od 29,2 do 30,4 m³, 3 walce dozujące
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN od 32,5 do 33,9 m³, 3 walce dozujące
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN od 32,7 do 34,0 m³
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 37 do 39 m³, bez walców dozujących, od 150 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 41 do 43 m³, bez walców dozujących, od 150 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN od 31,3 do 32,6 m³
Podwozie tandemowe pojemność ładunkowa wg DIN 35,5 do 37,5 m³, trzy walce dozujące, od 150 KM
Podwozie tandemowe pojemność ładunkowa wg DIN 39,5 do 41,5 m³, trzy walce dozujące, od 150 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 37 do 39 m³, bez walców dozujących, od 180 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 41 do 43 m³, bez walców dozujących, od 180 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 45 do 47 m³, bez walców dozujących, od 180 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 49 do 51 m³, bez walców dozujących, od 180 KM
Podwozie tandemowe pojemność ładunkowa wg DIN 35,5 do 37,5 m³, trzy walce dozujące, od 180 KM
Podwozie tandemowe pojemność ładunkowa wg DIN 39,5 do 41,5 m³, trzy walce dozujące, od 180 KM
Podwozie tandemowe pojemność ładunkowa wg DIN 43,5 do 45,5 m³, trzy walce dozujące, od 180 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa wg DIN 47,5 do 49,5 m³, trzy walce dozujące, od 180 KM
Podwozie Bogie, pojemność ładunkowa 34 do 36,6 m³, bez walców dozujących, od 100 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 39 do 42,1 m³, bez walców dozujących, od 130 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, bez walców dozujących, od 160 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, bez walców dozujących, od 180 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa 52,1 do 56,4 m³, bez walców dozujących, od 210 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 34 do 36,6 m³, 2 walce dozujące, od 100 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 39 do 42,1 m³, 2 walce dozujące, od 130 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, 2 walce dozujące, od 160 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, dwa walce dozujące, od 180 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa 52,1 do 56,4 m³, dwa walce dozujące, od 210 KM
Podwozie jednoosiowe, pojemność ładunkowa 21 m³, wydajność rozładunku ok. 400 t/h, od 120 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 25 do 30 m³, wydajność rozładunku ok. 400 t/h, od 130 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 30 do 33 m³, wydajność rozładunku ok. 1 100 t/h, od 180 KM
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa 38,5 do 43 m³, wydajność rozładunku ok. 1 100 t/h, od 220 KM
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 39 m³, czas rozładowania ok. 45 s
Podwozie tridemowe, pojemność ładunkowa 50,7 m³, czas rozładowania ok. 60 s
Podwozie tandemowe, podwozie do nadwozi wymiennych, dopuszczalna masa całkowita 20-22 ton
Podwozie tandemowe, dopuszczalna masa całkowita 23-24 t
Podwozie tridemowe, dopuszczalna masa całkowita 33-34 t
Nadwozie rozrzutnika do podwozia VARIO 400, pojemność ładunkowa ok. 17 m³, 2-Spread
Nadwozie rozrzutnika do podwozia VARIO 440, pojemność ładunkowa ok. 19,7 m³, 2-Spread
Nadwozie rozrzutnika do podwozia VARIOSIX, pojemność ładunkowa ok. 23 m³, 2-Spread
Nadwozie rozrzutnika dla podwozia VARIO 400, pojemność ładunkowa ok. 17 m³
Nadwozie rozrzutnika dla podwozia VARIO 440, pojemność ładunkowa ok. 19,7 m³
Nadwozie rozrzutnika do podwozia VARIOSIX, pojemność ładunkowa ok. 23 m³
Nadwozie objętościowe dla podwozia VARIO 400, pojemność ładunkowa 34 do 36,6 m³, bez walców dozujących
Nadwozie objętościowe dla podwozia VARIO 440, pojemność ładunkowa 39 do 42,1 m³, bez walców dozujących
Nadwozie objętościowe do podwozia VARIOSIX, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, bez walców dozujących
Nadwozie objętościowe dla podwozia VARIO 400, pojemność ładunkowa 34 do 36,6 m³, 2 walce dozujące
Nadwozie objętościowe dla podwozia VARIO 440, pojemność ładunkowa 39 do 42,1 m³, 2 walce dozujące
Nadwozie objętościowe do podwozia VARIOSIX, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, dwa walce dozujące
Pojemność ładunkowa 39 m³, czas rozładowania ok. 45 s
Nadwozia zbiornikowe innych producentów do podwozi VARIO 400, VARIO 440 i VARIOSIX
Indywidualne rozwiązania dla Actrosa marki Mercedes-Benz
Indywidualne rozwiązania dla samochodów ciężarowych
Indywidualne rozwiązania dla ciągników siodłowych
Indywidualne rozwiązania dla pojazdów transportowych marki Holmer
Terminal ISOBUS 12.1” z 2 dużymi okienkami i 4 widokami mini
Duży terminal ISOBUS 8" z intuicyjną obsługą multi-touch
Duży terminal ISOBUS 5.6", możliwość rozbudowy o urządzenia obsługowe CCI.Apps i AUX-N
Dźwignia wielofunkcyjna ISOBUS ze sterowaniem dotykowym i wibracyjnym sygnałem zwrotnym
Dźwignia wielofunkcyjna ISOBUS z możliwością przypisania maksymalnie 24 funkcji
Obsługa maszyny przez terminale i urządzenia obsługowe ISOBUS
Skrzynka sterownicza do rozrzutników BERGMANN serii M i TSW
Skrzynka sterownicza do przyczep przeładowczych BERGMANN serii GTW
Skrzynka sterownicza do przyczep przeładowczo-czyszczących do buraków BERGMANN serii RRW
Dodatkowa skrzynka sterownicza ze stałym przyporządkowaniem funkcji dla serii RRW
Skrzynka sterownicza do regulacji prędkości podłogi transportowej w rozrzutnikach BERGMANN serii M i TSW
Automatyczne przełączanie na szerokość częściową
Zarządzanie danymi i zarządzanie specyficzne dla określonej części pola
Internetowa platforma wymiany danych do wymiany danych pomiędzy maszynami i oprogramowaniem rolniczym różnych producentów
Łatwa regulacja rozsiewacza wraz ze wskazaniem NPK i narzędziem kalibrującym podłogi transportowej
Współpraca między urządzeniami różnych producentów w zakresie elektroniki rolniczej
Neutralny dla producenta, międzyproduktowy hub danych do wymiany danych między maszynami i oprogramowaniem rolniczym różnych producentów