- Start
- ǀ Produkte
- ǀ Przyczepy objętościowe
- ǀ Seria HTW
- ǀ z walcami dozującymi
- ǀ HTW 45 S
HTW 45 S
Podwozie tandemowe, pojemność ładunkowa 45 do 48,6 m³, 2 walce dozujące, od 160 KM
Przyczepa objętościowa stanowi logistyczne ogniwo zapewniające wydajny transport wysokiej jakości paszy pomiędzy nowoczesnymi sieczkarniami samojezdnymi a silosem paszowym. Jej zastosowanie zapewnia optymalne wykorzystanie sieczkarni samojezdnej i w znacznym stopniu przyczynia się do zwiększenia wydajności zbiorów. Oprócz transportu kiszonki z trawy i kukurydzy przyczepy objętościowe BERGMANN można również używać do transportu innych rozdrobnionych materiałów, takich jak kiszonka z całych roślin, trociny i wiele innych biomas. Szeroka oferta przyczep objętościowych firmy BERGMANN została opracowana dla wszystkich przedsiębiorstw rolniczych, w przypadku których duże znaczenie mają szybkość i ekonomiczność. Połączenie solidnej, stożkowej przestrzeni ładunkowej, podłogi transportowej z czterema mocnymi, okrągłymi łańcuchami stalowymi o łącznej sile zrywającej 100 ton oraz solidnego napędu podłogi transportowej po obu stronach zapewnia szybki rozładunek i maksymalną efektywność. Przyczepa objętościowa HTW 45 S ma pojemność ładunkową 45 do 48,6 m³. Dwa walce dozujące w wyposażeniu standardowym zapewniają równomierną i wydajną obróbkę załadowanego materiału. Całkowity rozładunek przyczepy odbywa się w czasie krótszym niż jedna minuta. Seryjne podwozie tandemowe z hydraulicznym wyrównywaniem osi 300 mm zapewnia optymalne zachowanie się pojazdu podczas jazdy, maksymalną stateczność i bezpieczeństwo jazdy, stabilność i mobilność w terenie. W celu zapewnienia transportu polowego chroniącego glebę dostępne są równe warianty ogumienia do wielkości 800/45 R30.5. Układ kierowniczy z osią wleczoną w celu ochrony delikatnej darni stanowi standard. W zależności od wymagań serię HTW można wzbogacić o wiele praktycznych opcji, takich jak pokrywa przestrzeni ładunkowej, układ kierowania wymuszonego, oświetlenie robocze LED lub automatyczny układ centralnego smarowania. Możliwa jest obsługa poprzez ISOBUS.
- Podwozie:
- Duża ładowność i długa trwałość użytkowa dzięki odpornemu na skręcanie podwoziu i niewielkiej masie własnej przyczepy objętościowej
- Wysoki komfort jazdy dzięki sprężynowemu dyszlowi do zaczepu dolnego
- Zespół osi:
- Duża amplituda wahań zapewniająca dobre dostosowanie do terenu i łatwy przejazd przez silos jak również niewielka siła pociągowa i spokojna jazda po drodze dzięki podwoziu tandemowemu z łącznikami parabolicznymi i hydraulicznym wyrównaniem osi 300 mm
- Transport chroniący glebę, nawet przy dużej załadowanej ilości oraz niewielkie zużycie opon dzięki seryjnemu układowi kierowniczemu z osią wleczoną (2. oś)
- Wysoka stabilność na polu i w silosie dzięki rozstawowi osi 2 100 mm
- Zdolność do pracy również w trudnych warunkach i ochrona uprawę dzięki ogumieniu 800/45 R30.5
- Układ hamulcowy:
- Wysokie bezpieczeństwo jazdy i pracy oraz wysoki komfort obsługi dzięki wyposażeniu seryjnemu w pneumatyczny układ hamulcowy z 2 przewodami
- Wał przegubowy:
- Ochrona przed przeciążeniem dla ciągnika i przyczepy objętościowej dzięki wyposażeniu seryjnemu w szerokokątny wał przegubowy ze sprzęgłem wyłączalnym krzywkowym
- Nadwozie:
- Łatwe opróżnianie nawet w przypadku wilgotnej i ciężkiej sieczki dzięki stożkowej konstrukcji
- Nadwozie dobrze widoczne przy napełnianiu i opróżnianiu dzięki dużemu okienku w przedniej ścianie
- Brak osadzania się sieczki w okienku ściany przedniej dzięki temu, że ściana jest ustawiona ukośnie do przodu
- Łatwe siekanie dzięki seryjnej klapie siekającej o wysokości 600 mm w przedniej ścianie
- Pewne mechaniczne ryglowanie hydraulicznie sterowanej klapy tylnej nawet na złej drodze
- Łatwe opróżnianie nawet przy dużym obciążeniu dzięki szeroko otwieranej klapie tylnej z dużą wysokością przepustową
- Ciąg napędowy:
- Minimalne zużycie dzięki ciągłemu wałowi bez kołków mocujących i otworów
- Podłoga transportowa:
- Długa trwałość i wysokie rezerwy dzięki czterem mocnym, okrągłym łańcuchom stalowym specjalnie hartowanym na końcach
- Brak przeskakiwania łańcuchów dzięki ogniwom łańcucha leżącym bardzo głęboko w kołach zębatych kieszeniowych (ok. 95%)
- Eliminacja skośnego biegu zabieraków dzięki rozciąganiu się ogniw łańcucha parami
- Bezpieczny transport materiału dzięki listwom zabierakowym z rury prostokątnej
- Łatwa kontrola podłogi transportowej i naprężenie łańcuchów przez automatyczny naprężacz łańcucha widoczny z ciągnika
- Wygodna regulacja napięcia łańcucha od strony przedniej przyczepy objętościowej
- Dobre szybkie opróżnianie dzięki obustronnie napędzanej mechanicznie podłodze transportowej z dzielonym wałem posuwowym
- Równomierne przenoszenie siły na podłogę transportową dzięki mechanicznemu napędowi
- Równomierny transport materiału zapewnia dobre rozłożenie w silosie
- Aparat dozujący:
- Równomierny i szybki rozładunek nawet w przypadku wilgotnej i ciężkiej sieczki dzięki dwóm walcom dozującym
- Dobre rozluźnienie materiału dzięki otwartym, agresywnym walcom dozującym
- Optymalne dostosowanie do wymagań użytkownika dzięki dużej różnorodności opcji
- Podwozie:
- Prostokątna rama rurowa
- Mechanicznie resorowany dyszel do zaczepu dolnego
- Stopa podporowa uruchamiana hydraulicznie
- Zespół osi:
- 2 osie hamowane
- Podwozie tandemowe z łącznikami parabolicznymi i hydraulicznym wyrównywaniem osi
- Bezobsługowe łożysko cylindra
- Rozstaw osi 2 100 mm
- Odległość między osiami 1 810 mm
- Mocowanie koła z 10 otworami
- 2 hydraulicznie blokowane osie kierowane wleczone (2. oś)
- Hamulec:
- 2-przewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z regulatorem ALB i siłownikiem sprężynowym
- Nadwozie:
- Stożkowa przestrzeń ładunkowa
- Wymiary skrzyni 8 460 x 2 400 mm, 2 stężenia poprzeczne
- Mostek z profilu U-ramowego 200 mm
- Wysokość ściany bocznej 2 200 mm
- Ściana przednia z blachy profilowanej, nachylona do przodu, z dużym okienkiem
- Hydraulicznie składana klapa sieczkarni o wysokości 600 mm
- Ściana boczna z blachy profilowanej ocynkowanej i powlekanej tworzywem sztucznym
- Hydraulicznie sterowana klapa tylna z mechaniczną blokadą
- Podłoga stalowa
- Podłoga transportowa:
- Obustronny napęd mechaniczny
- 4 łańcuchy stalowe okrągłe (14 x 50 mm każdy, siła zrywająca 25 t/łańcuch)
- Automatyczne naprężenie łańcuchów
- Dzielony wał posuwowy
- Średnica wału posuwowego 60 mm
- Przykręcone, zamknięte listwy zgarniakowe
- Prędkość rozładunku: przy 1 000 obr./min ok. 16,3 m/min
- Aparat dozujący:
- 2 otwarte walce dozujące z agresywnymi zębami rozrywającymi, średnica 380 mm
- Możliwość demontażu walców dozujących
- Napęd:
- Szerokokątny wał przegubowy Walterscheid (strona ciągnika) ze sprzęgłem wyłączalnym krzywkowym
- Przelotowy wał napędowy
- Prędkość obrotowa wału odbioru mocy 1 000 obr./min
- Przyłącze hydrauliczne:
- 2x urządzenie sterujące dwustronnego działania do hydraulicznie sterowanej klapy tylnej i klapy sieczkarni
- 1x urządzenie sterujące jednostronnego działania do hydraulicznego podwozia i do osi kierowanej
- 1x powrót bezciśnieniowy
- Oświetlenie zgodne z dyrektywami UE
- Urządzenia ochronne zgodnie z wymogami rolniczej branżowej organizacji przedsiębiorstw
- Homologacja UE (CoC)
Wymiary | |
---|---|
Długość | 10.150 mm |
Szerokość | 2.550 mm |
Wysokość | 4.000 mm |
Długość nadwozia | 8.460 mm |
Szerokość nadwozia | 2.400 mm |
Wysokość nadwozia | 2.200 mm |
Ciężar | |
Dopuszczalna masa całkowita | 23.000 - 24.000 kg |
Masa własna z wyposażeniem podstawowym | 8.620 kg |
Zaczep | |
Zaczep dolny | x |
Dopuszczalny nacisk zaczepu, zaczep dolny | 3.000 - 4.000 kg |
Pierścieniowe ucho dyszla (pierścień Hitch) Ø 50 mm | x |
Ucho dyszla K80 | x |
Napęd | |
Wejściowa prędkość obrotowa wału przegubowego | 1.000 U/min |
Nadwozie/przestrzeń ładunkowa | |
Ładowność | 14.380 - 15.380 kg |
Pojemność ładunkowa | 45 m³ |
Pojemność ładunkowa z panelami bocznymi | 48,6 m³ |
Wysokość klapy sieczkarni | 600 mm |
Liczba walców dozujących | 2 |
Średnica walców dozujących | 380 mm |
Podłoga transportowa | |
Liczba łańcuchów podłogi transportowej | 4 |
Wymiary ogniw łańcucha | 14 x 50 mm |
Maksymalne obciążenie rozrywające na łańcuch podłogi transportowej (łącznie) | 25 (100) t |
Napęd podłogi transportowej mechaniczny | x |
Napęd podłogi transportowej po obu stronach | x |
Prędkość rozładunku przy 1000 obr./min | 16,3 m/min |
Podwozie | |
Podwozie tandemowe | x |
Hydrauliczne wyrównywanie osi | x |
Liczba kół | 4 |
Liczba osi kierowanych | 1 |
Oś podnoszona (opcja) | x |
Rozstaw osi | 2.100 mm |
Odległość między osiami | 1.810 mm |
Hamulec pneumatyczny | x |
Prędkość transportu | 40 km/h |
Ogumienie | |
Obręcz koła 26.5" | x |
Obręcz koła 30.5" | x |
Wymagania dotyczące ciągnika | |
Moc silnika (min. - maks.) | 118 - 257/160 - 350 kW/PS |
Wymagane zawory sterujące (jednostronnego działania) | 1 |
Wymagane zawory sterujące (dwustronnego działania) | 2 |
* Zastrzega się możliwość zmiany wymiarów, ciężarów i danych technicznych. Wymiary i ciężary nie muszą odpowiadać wersji seryjnej i są niewiążące.
Galeria obrazów
×